Pokretnina

OZ ZADRUGA OTOKA p.o. Bosanska Otoka u stečaju - Prodaja pokretne imovine

Na osnovu člana 296. Zakona o stečajnom postupku FBiH („Službene novine FBiH", broj 53/21) i odredaba člana 102. Zakona o stečajnom postupku („Službene novine Federacije BiH", broj 29/03,32/04,68/05,42/06,4/17 i 52/18). glave X. Zakona o izvršnom postupku i odluke Odbora povjerioca od 23.04.2024. godine, stečajni upravnik OZ „Zadruga Otoka" p.o. Bosanska Otoka - u stečaju, objavljuje:

OGLASA

O PRODAJI IMOVINE STEČAJNOG DUŽNIKA

I. VRIJEME, MJESTO I PREDMET PRODAJE IMOVINE

Prodaja imovine će se održati dana 14.06.2024. godine (petak) sa početkom u 14,00 sati u prostorijama stečajnog dužnika, ul Čaršija bb, Bosanska Otoka. Predmet prodaje je slijedeća imovina:

a. POKRETNA IMOVINA

Lot

OPIS SREDSTVA

Početna u KM

Lot 1

Pokretna imovina - Salon namještaja (Popisna lista 1,2 i 3): Kuhinja, komoda, ležaj, dvosjed, ležaj, deke, spavaća soba, madraci, ormarići, stolice i si.

3.870,10 KM

Lot 2

Pokretna imovina - Poljotrgovina (Popisna lista 1,2,3,4,5 i 6): hranilica za piliće, noževi, trimer, kablovi, fangla, žica, poklopci za tegle, lopate, kante, držala i si;

945,66 KM

Lot 3

Kombi Mercedes 601 DKB

827,50 KM

II NAČIN PRODAJE IMOVINE

Imovina će se prodavati u zatečenom stanju, metodom neposredne usmene pogodbe, a početna cijena za usmeno javno nadmetanje ne može biti manja od cijene navedene u oglasu.

Minimalni iznos podizanje cijene na javnom nadmetanju za sve Lot-ove iznosi 100,00 KM dok maksimalni iznos podizanja cijene za navedene LOT-ove iznosi 2.000,00 KM.

Imovina se može pogledati uz predhodnu najavu na telefon: 063/697-597.

III USLOVI PRODAJE I ROKOVI PODNOŠENJA PRIJAVE ZA IMOVINU

Pravo učešća na javnom nadmetanju za prodaju imovine imaju sva pravna i fizička lica koja do 14.06.2024. godine do 14:00 h dostave zatvorene pismene ponude na adresu stečajnog upravnika (ul. Bosanska 1 l/I, Bihać, n/r Kasić Mirzet), za svaki LOT pojedinačno čija početna cijena nije niža od početne vrijednosti svakog LOT-a za koji se nudi ponuda i uplate depozit u iznosu od 10 % od ponuđene cijene za ostale Lot-ove.

U zatvorenoj koverti mora se nalaziti ponuda odštampana na papiru A4 formata iz koie se može utvrditi podatak o

ponuđaču. LOT za koji se nudi cijena, naznaku početne cijene i dokaz o uplati traženog depozita:

Uplatu naznačenoga depozita treba izvršiti na račun stečajnog dužnika broj: 1344901003893329 otvoren kod ASA BANKA d.d., sa naznakom: Osiguranje za učešće na javnom nadmetanju za Lot: (broj lota).

Kupac pokretne imovine dužan je platiti kupoprodajnu cijenu u roku od 7 dana od dana obavještenja o proglašenju kupca i dostavljanja predračuna.

Nakon uplate kupoprodajne cijene u cijelosti pokretna imovina iz Lot-ova će se predati lotpcu/kupcima u roku 5 dana (kupac je istu dužan preuzeti u roku od 5 dana ili će mu se računati naknada na ime čuvanja imovine u vrijednosti od 2% dnevno od utvrđene kupoprodajne cijene za svaki Lot).

Ponuđačima, osim tri prvoplasirana, vratit će se priloženo osiguranje nakon zaključenja javne prodaje

Kupac je dužan da prije prodaje u terminima naznečenim za razgledavanje predmeta prodaje provjeri stvar koju kupuje i šta istoj pripada.

Kupac snosi sve troškove koji terete kupoprodaju: troškove PDV-a i druge troškove u vezi s preuzimanjem imovine. Prodaja se vrši po načelu "VIĐENO KUPLJENO" i naknadne reklamacije se neće uvažavati, i konkretni lot se prodaje u stanju u kojem se nalazi bez obzira na njegova svojstva, te se isti prodaje kao cjelina. Kupcima koji budu proglašeni na pozicije 1 do 3, u slučaju da odustanu od kupovine nakon licitacije istima će biti zadržan depozit u iznosu od 100 % uplaćenog depozita za svaki Lot u slučaju da odustanu od kupovine imovine nakon prijema zaključka, na ime troškova pripreme i objave oglasa, te troškova rada komisije i stečajnog upravnika. Potencijalnim kupcima na njihov zahtjev će biti putem e-maila dostavljene popisne liste pokretne imovine koja je predmet prodaje.